< ♥ -
oncontextmenu="return false"

Vaknade sent idag för att vara mig


Sorry för den dåliga uppdateringen idag :)
Men jag kan berätta lite snabbt vad jag gjorde idag.

Vaknade ganska sent idag för att vara mig kl 10.05.
Och sen duschade jag och efter det kom Elin.

Och då så spelade vi lite wii och lite sånt sen gick vi ut.
Men när vi kom in var vi så kalla så vi drack lite varm choklad :) :love:


 
Så sen var jag med Elin hela dagen.

Sen när elin hade gått så spelade jag lite NYA spel som jag hade laddat ner till mobilen.
Och nu sitter jag här och bloggar.


Och just nu sitter min älskling Becca på ett plan till New York!! :(

(Dagens Outfit kommer senare)
Puss Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
2010-10-31 @ 10:46: