< ♥ -
oncontextmenu="return false"

♥JULLOV 2010♥

Gud var jag längtar till Jullovet har massvis med saker som jag måste göra:P
Här kommer det:

1. Köpa julklappar till alla men vad?

2. Träffa kusin + syssling

3. Ha skoj och sova längeee :) (är inte jag så duktig på)


Min lilla lista på vad jag ska göra dagarna frammåt :love:

Torsdag - Skriskor med klassen slutar tidigt + gå på någon julgrejs

Fredag - Sovaöver med Frida?

Lördag - Hemma hos Frida

Söndag - Vara med Frida?

Måndag - Köpa julklappar

Tisdag - Julgrejer?

Onsdag - Julgrejer?

Torsdag - Julgrejer?

Fredag - JULAFTON
:love: :)






Kommentarer
Postat av: haha jaag!!<3

kul vi kan kanske köpa julklappar tsm<3(L)

2010-12-15 @ 21:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
2010-10-31 @ 10:46: