< ♥ -
oncontextmenu="return false"

i morgon är det JULAFTON♥♥♥

Frida och hennes familj åkte hem för en stund sedan.
Vi åt med dom, det blev pizza I LOVE !!
Men innan var vi på någon film som vi såg på Kungsportsplatsen?

Idag var jag på Alum med frida och köpte julklappar.
Hittade en julklapp till min mamma, brosan, mamma och en till...;)

I CAN`T BELIVE IT !! :)
I morgon är det JULAFTON !!
Det har gått så himmla snabbt, för en månadesen satt man och väntade men nu är det I MORGON !!

Men jag ska fira jul i 3 dagar så i morgon så kommer Mormor & Morfar + min moster Elin.
Ska försöka att hinna lägga ut "julaftons outfit" 

Asså jag har ingen aning vad jag ska få i julklapp, visst det ska man inte ha men ja...:P :O

LÄNGTAR tills i morgon när man vaknar och så är det julafton !!
I morgon så ska jag blogga för det har jag bestämmt :P :)


Bjuder på denna godingen!!



Jaja nu måste jag dra men bloggar i morgon då puss på er !!

GOD JUL
/ Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
2010-10-31 @ 10:46: